Anadolu Isuzu, TİM’nin İlk 1000 İhracatçısı Listesinde 169. Sırada

Anadolu Isuzu, Türkiye İhracatçılar Meclisi’nin (TİM) gerçekleştirdiği “Türkiye’nin İlk 1000 İhracatçısı Araştırması 2024″te 169’uncu sırada yer aldı.

Şirketten yapılan açıklamaya göre, 2024 yılında 167,9 milyon dolar ihracat gerçekleştiren Anadolu Isuzu, bu küresel başarısını elde ettiği dereceyle tescilledi.

TİM’in 2024 Türkiye’nin İlk 1000 İhracatçısı Araştırması’nda Anadolu Isuzu, 169’uncu sırada gösterildi. Son teknolojiyle üretilen, yüksek kalite standartlarına sahip ürünleriyle dünya genelinde geniş satış ağına ve müşteri kitlesine ulaşan şirket, ihracatı stratejik bir büyüme alanı ve sürdürülebilir değer yaratımının temel unsuru olarak konumlandırıyor.

Anadolu Isuzu, uluslararası pazarlarda daha etkin bir rol almak için AR-GE, üretim, teknoloji ve satış sonrası destek süreçlerine bütüncül yatırımlar gerçekleştiriyor. Küresel rekabetteki yerini bu yatırımlarla güçlendiren şirket, gelecek dönemde de ihracat odağını koruyarak farklı pazarlarda yeni açılımlar yapmayı ve ihracat hacmini daha üst seviyelere taşımayı hedefliyor.

“45’ten fazla ülkeye ihracat yaptık”

Açıklamada görüşlerine yer verilen Anadolu Isuzu Genel Müdürü Tuğrul Arıkan, şirketlerinin 40 yılı aşan AR-GE ve üretim tecrübesiyle, çoğunluğu Avrupa olmak üzere 45’ten fazla ülkeye ihracat yaptığını belirtti.

Arıkan, 2024’te gerçekleştirdikleri ihracatla, bir kez daha Türkiye’nin önde gelen ihracatçıları arasında yer almanın gururunu yaşadıklarına değinerek, şunları kaydetti:

“Araştırmada, önceki yıla göre 22 basamak yükselerek 169. sırada yer almamız, ihracatta kararlı ve sürdürülebilir büyüme stratejimizin somut bir göstergesi. İhracatımızı artırmak için yüksek mühendislik kalitesi, müşteri odaklı üretim anlayışı, sürdürülebilir teknolojilere yapılan yatırımlar ve güçlü satış sonrası destek stratejilerini entegre şekilde hayata geçiriyoruz.”

“Terzi Usulü Üretim” yaklaşımları sayesinde her ülkenin özel ihtiyaçlarına yönelik ürünler geliştirebildiklerini vurgulayan Arıkan, “Bu sayede, farklı coğrafyalarda rekabet avantajı elde ediyoruz. Bu bütünsel yaklaşım, markamızın küresel pazarlarda güvenilir ve rekabetçi bir oyuncu olmasını sağlıyor.” değerlendirmesinde bulundu.

Related Posts

Bakanlıktan vatandaşın sağlığıyla oynayan işletmelere 1.5 milyar ceza

Tarım ve Orman Bakanlığı bu yıl 732 bin 416 gıda denetimi yaparak uygunsuzluk tespit edilen işletmelere ceza uyguladı. “Sağlığı tehlikeye düşürecek” ve “Taklit ve tağşiş yapılan” gıdalar tespit edilen işletmelere toplam 1 milyar 524 milyon 938 lira ceza kesildi ve 385 işletme hakkında suç duyurusunda bulunuldu.

Mürefte’de Gardinal Üzümü Hasadı Başladı

Tekirdağ Mürefte’de Gardinal üzümünün hasadı başladı, ancak kuraklık verim ve kaliteyi etkiliyor.

CHP’li vekilden çiftçinin banka borçlarına yönelik açıklama: Ötelenmeli, faizler silinmeli!

CHP Niğde Milletvekili ve Tarım, Orman ve Köyişleri Komisyonu Üyesi Ömer Fethi Gürer, Niğde Çiftlik ilçesinde hububat hasadı yapan Yılmaz Ateş ve ailesiyle tarlada bir araya gelerek, sıkıntılarını dinledi. Türkiye’de farklı bölgelerde hububat …

Ryanair CEO’sundan yeni vergilere sert tepki

Paris yönetiminin hava yolu taşımacılığına yönelik vergi artışı planları, özellikle düşük maliyetli hava yolu şirketleri için endişe kaynağı oldu. Yakıt fiyatlarındaki artışlar ve çevresel baskıların giderek yükseldiği bir dönemde, Fransa’nın bu …

Memur-Sen Genel Başkanı Yalçın: En düşük memur maaşı 67 bin TL’nin üzerinde olmalı

Memur-Sen Genel Başkanı Yalçın: En düşük memur maaşı 67 bin TL’nin üzerinde olmalı

Çay ve Fındık Atıklarıyla Dayanıklı Yollar

Karadeniz’deki çay ve fındık atıkları, TÜBİTAK destekli projeyle yolları güçlendirecek.