Amasya’da korkutan ev yangını: Yalnız yaşayan kadını gençler kurtardı

Amasya’nın Göynücek ilçesine bağlı Kışlabeyi köyünde, Ayşe K.’nin yalnız ikamet ettiği iki katlı müstakil evde saat 01.00 sıralarında henüz belirlenemeyen bir nedenle yangın çıktı. Kısa sürede büyüyen alevlerin evi sarması üzerine adrese itfaiye, jandarma ve sağlık ekipleri sevk edildi. Yangında herhangi bir can kaybı ya da yaralanma yaşanmazken, iki katlı ev tamamen kullanılamaz hale geldi. KÖYÜN GENÇLERİ UYUYAN KADINI DIŞARI ÇIKARDI Yangının başladığı sırada evinde uyumakta olan 60 yaşındaki Ayşe K.’yi, durumun farkına varan köyün gençleri kurtardı. Hızla eve giren gençler, yaşlı kadını uyandırarak güvenli bir şekilde dışarı çıkarmayı başardı. Tahliyenin ardından olay yerine ulaşan jandarma ekipleri çevrede güvenlik önlemi…